Reklamácie a vrátenie tovaru

project Postup pri reklamacií počítačovej zostavy

Aj keď kladieme maximálny dôraz na kvalitu a precízne skladanie našich počítačov, technika je len technika a občas sa môže niečo pokaziť. Ak by ste narazili na akýkoľvek problém so svojou zostavou, sme tu pre vás a spravíme všetko pre to, aby sme ho vyriešili čo najskôr. 

1. Kontaktujte nás

V mnohých prípadoch vieme pomôcť aj na diaľku, preto nás pred odoslaním počítača kontaktujte:

2. Vyplňte reklamačný formulár

Ak sa problém nepodarí vyriešiť na diaľku, prosíme vás o vyplnenie reklamačného formulára, ktorý nájdete tu:

 5.Reklamačný_formulár_v2025

3. Doručenie počítača

Po vyplnení formulára môžete zostavu doručiť nasledovne:

  • 🏢 Osobne – priamo na našu pobočku:
    Žilina, Štrková 94/19

  • 🚚 Kuriérom – bezpečne zabalenú a poistenú zásielku odošlite na:
    BP Computers s.r.o., Žilina, Štrková 94/19

Nezabudnite priložiť vyplnený formulár a doklad o kúpe.

🕒 Riešenie reklamácie

Po doručení počítača sa do riešenia pustíme okamžite.
Vo väčšine prípadov vyriešime reklamáciu do 5 pracovných dní, výmenou vadného komponentu za úplne nový kus.
Po oprave vás budeme kontaktovať – môžete si počítač vyzdvihnúť osobne alebo vám ho pošleme späť kuriérom.

Naša filozofia?

Reklamácie nemajú byť nočná mora. Robíme všetko preto, aby ste svoj počítač mali späť čo najrýchlejšie a mohli sa vrátiť k hraniu či práci bez zbytočného čakania.


 

commercial Postup pri odstúpení od kúpnej zmluvy (vrátenie tovaru do 14 dní)

Nie každému produkt sadne na prvýkrát – a to je úplne v poriadku. Ak zakúpený tovar nesplnil vaše očakávania, nebol presne podľa vašich predstáv, nemajte obavy sa nám ozvať. Chápeme, že niekedy sa človek rozhodne inak, a preto vám radi pomôžeme s jeho vrátením. 

1. Vyplňte formulár

Začnite vyplnením formulára pre odstúpenie od kúpnej zmluvy:

4.Formulár_na_odstúpenie_od_zmluvy_v2025

2. Doručenie tovaru

Nepoužitý a nepoškodený tovar s kompletným príslušenstvom, spolu s formulárom a dokladom o kúpe, nám môžete doručiť:

  • 🏢 Osobne – na pobočku:
    Žilina, Štrková 94/19

  • 🚚 Kuriérom – bezpečne zabalený na adresu:
    BP Computers s.r.o., Žilina, Štrková 94/19

3. Vrátenie peňazí

Po doručení a kontrole tovaru (zvyčajne do niekoľkých dní) vám vrátime peniaze
za predpokladu, že produkt spĺňa všetky podmienky vrátenia.
Peniaze vraciame rovnakou formou, akou bola uskutočnená platba, pokiaľ sa nedohodneme inak.


💙 Férový prístup je pre nás základ

Vaša spokojnosť je pre nás dôležitejšia než jedna objednávka.
Ak vám produkt nepriniesol to, čo ste očakávali, urobíme všetko preto, aby ste od nás odchádzali s dobrým pocitom – aj keď to znamená vrátenie peňazí.


Najčastejšie problémy a riešenia
Doniesol som počítač domov, zostava beží ale mám čiernu obrazovku
Najčastejšou chybou je nesprávne zapojený kábel HDMI alebo DisplayPort. Skontrolujte, či máte kábel zapojený priamo do konektora grafickej karty a nie do konektora základnej dosky počítača.
Nepomohlo a počítač má stále čiernu obrazovku
Skúste zvoliť na monitore správny vstup (HDMI/DP). Staršie monitory nedetekujú vstup automaticky. Tiež skontrolujte, či grafická karta pevne sedí v slote základnej dosky – pri preprave sa môže mierne uvoľniť.
Počítač nejde vôbec zapnúť
Skontrolujte napájací kábel a prepínač na zdroji (I/O). Prepínač musí byť v pozícii „I“ (zapnuté).
Kde si môžem v zostave prepínať farby (A-RGB) prípadne rôzne módy?
Najčastejšie cez tlačidlo RESET alebo ikonku LED na skrinke. Ak je A-RGB napojený na základnú dosku, používajte softvér výrobcu Asus Armoury
Crate, Gigabyte Control Center, MSI Mystic Light, Nzxt Cam atď.