Reklamácie a vrátenie tovaru

project Postup pri reklamacií počítačovej zostavy

Aj keď kladieme maximálny dôraz na kvalitu a precízne skladanie našich počítačov, technika je len technika a občas sa môže niečo pokaziť. Ak by ste narazili na akýkoľvek problém so svojou zostavou, sme tu pre vás a spravíme všetko pre to, aby sme ho vyriešili čo najskôr. 

1. Kontaktujte nás

Ak sa niečo pokazí alebo počítač nefunguje podľa očakávaní, v niektorých prípadov vieme pomôcť aj na diaľku, preto nás najprv kontaktujte:

• E-mailom: info@hernepczostavy.sk

• Telefonicky: 0950 346 029, 0948 510 072

2. V prípade že vadu nie je možné odstrániť na diaľku vyplňte prosím nižšie priložený reklamačný formulár.

 5.Reklamačný_formulár_v2025

3. Po splnení predchadzajúcich bodov nám môžete počítač spolu s vyplneným reklamačným formulárom a dokladom o kúpe doručiť:

• Osobne – prineste ho priamo k nám na pobočku: Žilina, ulica Štrková 94/19

• Kuriérom – zašlite ho bezpečne zabalený s poistením na našu adresu: BP Computers s.r.o. Žilina, ulica Štrková 94/19

Po doručení počítača a všetkých potrebných údajoch sa do riešenia pustíme okamžite. Väčšinu reklamácií vyriešime do 7 pracovných dní výmenou vadného komponentu za úplne nový kus. Následne vás budeme kontaktovať, že si môžete počítač vyzdvihnúť alebo vám ho zašleme späť opravený.

question (2)  Naša filozofia?

Reklamácie nemajú byť nočná mora. Robíme všetko preto, aby ste svoj počítač mali späť čo najrýchlejšie a mohli sa vrátiť k hraniu či práci bez zbytočného čakania.

commercial Postup pri odstúpení od kúpnej zmluvy (vrátenie tovaru do 14 dní)

Nie každému produkt sadne na prvýkrát – a to je úplne v poriadku. Ak zakúpený tovar nesplnil vaše očakávania, nebol presne podľa vašich predstáv, nemajte obavy sa nám ozvať. Chápeme, že niekedy sa človek rozhodne inak, a preto vám radi pomôžeme s jeho vrátením. 

1. Vyplňte nižšie priložený formulár pre odstúpenie od kúpnej zmluvy.

4.Formulár_na_odstúpenie_od_zmluvy_v2025

2. Nepoškodený tovar s kompletným príslušenstvom spolu s vyplneným formulárom pre odstúpenie od kúpnej zmluvy a dokladom o kúpe zabaľte a doručte nám ho:

• Osobne – prineste ho priamo k nám na pobočku: Žilina, ulica Štrková 94/19

• Kuriérom – zašlite ho bezpečne zabalený na našu pobočku: BP Computers s.r.o. Žilina, ulica Štrková 94/19

3. Vrátenie peňazí

Po doručení a kontrole produktu (obvykle do pár dní) vám vrátime peniaze za predpokladu, že produkt spĺňa všetky podmienky pre jeho vrátenie. Peniaze vám vrátime rovnakou formou, akou ste za tovar zaplatili (ak sa nedohodneme inak). 

emoticon  Férový prístup je pre nás základ !

Vaša spokojnosť je pre nás dôležitejšia než jedna objednávka. Ak vám produkt nepriniesol to, čo ste očakávali, urobíme všetko pre to, aby ste od nás odchádzali s dobrým pocitom – aj keď to bude formou vrátenia peňazí.

Najčastejšie problémy a riešenia
Doniesol som počítač domov, zostava beží ale mám čiernu obrazovku
Najčastejšou chybou je nesprávne zapojený kábel HDMI alebo DisplayPort. Skontrolujte, či máte kábel zapojený priamo do konektora grafickej karty a nie do konektora základnej dosky počítača.
Nepomohlo a počítač má stále čiernu obrazovku
Skúste zvoliť na monitore správny vstup (HDMI/DP). Staršie monitory nedetekujú vstup automaticky. Tiež skontrolujte, či grafická karta pevne sedí v slote základnej dosky – pri preprave sa môže mierne uvoľniť.
Počítač nejde vôbec zapnúť
Skontrolujte napájací kábel a prepínač na zdroji (I/O). Prepínač musí byť v pozícii „I“ (zapnuté).
Kde si môžem v zostave prepínať farby (A-RGB) prípadne rôzne módy?
Najčastejšie cez tlačidlo RESET alebo ikonku LED na skrinke. Ak je A-RGB napojený na základnú dosku, používajte softvér výrobcu Asus Armoury
Crate, Gigabyte Control Center, MSI Mystic Light, Nzxt Cam atď.